- filmer


Dagens ämne: Film

När jag ser på filmer eller en serie överhuvudtaget och jag verkligen lever mig in i det,
följer det steg för steg och det är något som verkligen intresserar mig,
Då har jag svårt för att hålla mina känslor inne.
T. ex då jag ser på någon romantisk komedi eller något,
det spelar ingen roll om det är lyckligt slut eller någon olycklig händelse,
Jag gråter! Jag har märkt att jag är känslig.
Jag är en person som har väldigt stort behov av att visa känslor,
bra som dåliga - Känslor, det har jag!
Något annat som verkligen får mig att leva mig in i situationer,
är då någon blir illa behandlad. Dramatiska händelser.
Fy, sånt borde inte få finnas!

Så en fråga till er mina kära läsare,
Brukar ni gråta ibland då ni ser på någon film?
Av vilken anledning isf?


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gråter. Men det kan ju ha att göra med alla hormoner i kroppen nu ;) Näe men jag grät även innan

2010-04-24 @ 08:01:33
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0