- fråga till alla läsare


Vad är otrohet för dig?


Kommentarer
Postat av: Beppe

Det beror på hur långt förhållandet har gått, men puss på munnen tkr jag om det är ett förhållande som varat ett tag,

I början är ju allt mer känsligt och så.

Men jag kan godta att min flickvän om jag hade haft ngn hade pussat andra på kinden och pannan och handen, dock ej hals och mun :)

2010-04-25 @ 21:00:31
Postat av: Dijana

Otrohet för mig då människan man älskar sviker en, genom att vara otrogen på ett eller ett annat sätt.

2010-04-25 @ 21:02:26
Postat av: sandra

För mig känns de som att de finns flera olika steg i otrohet. Det är inte bara en sak, inte bara en puss. det kan handla om att hålla någon annan tjej i handen, det kan vara en puss, hålla på med någon annan. Att ha starkare känslor för en annan tjej kan också vara en slags otrohet för mig.

2010-04-25 @ 21:08:57
Postat av: Emma

Otrogen är man bara ifall det saknas någonting, annars hade man ju inte tänkt tanken ifrån första början. Jag ser det som en bekräftelse på att föhållandet inte funkar fullt ut. Men det är fel att vara otrogen ifall man känner så, isf ska man göra slut innan och låta det gå ngr veckor tills det lagt sig.



<3

2010-04-25 @ 21:10:09
Postat av: Frida

Otrohet kan vara mycket. Men jag vill inte att J ska springa och svansa efter en annan tjej och om han skulle pussa på någon så är det otrohet för mig. Men jag håller med föregående talare. Det är ett tecken på att nått inte är bra och känner man sig frestad ska man göra slut innan.

2010-04-27 @ 15:52:22
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0