- this is my life

Idag fick jag reda på en sak som inte gjorde mig så glad.
Nu är vi inne på femte dagen utan varandra, inte ofta det händer :/
Och då fick man reda på att de kan ta upp mot två veckor till innan vi kan ses.
Hjärtat har gått och blivit sjuk, ingen förskyldning eller något liknande denna gång.
Denna gång är det inget att leka med. Synd tycker jag.
Så nu kan det ta upp mot två veckor innan vi får träffas igen.
Kommer sakna dig mycket!
Men det finns ingenting vi kan göra åt det.
Livet är som det är.

Jag älskar dig och det får du absolut inte glömma!


Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket, blir riktigt glad att höra det:D

godnatt

2010-04-22 @ 21:25:15
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0