- blandat

Nu har jag kommit hem igen. Har spenderat kvällen med hjärtat lite överallt. Började på torpet där jag låg länge och väl och stekte i solen. Gud så skönt det var...! Sedan kom Emma upp och då spelade vi fotboll en bra stund. Ont i fötterna nu? Ja. På kvälls kvisten gick vi till Linus och där spenderade vi mest tid i sängen. Inga snuskiga tankar nu... Bara myste på och tog det lugnt helt enkelt :) Inte helt fel det. Åkte hem vid 11 tiden med moppen och sjuttsingen vad kallt det blev.. Men nu är jag hemma och har fått i mig lite mat så nu är det genast bättre. Och jag får träffa hjärtat igen redan på fredag, då ska vi fira midsommar för andra året, och dessutom har vi nitton månader tillsammans. Loving you, I do!

Imorgon blir det jobb som gäller så jag ska inte sitta uppe allt för länge inatt. Fick reda på att alla på jobbet har åkt på magsjuka så sannorlikheten att även jag får det är väldigt stor...! Hoppas verkligen att gud är med mig imorgon och hela helgen för jag vill verkligen inte bli sjuk. *håller tummarna*

När jag tänkte att jag skulle blogga kände jag att jag hade massor att skriva ned, men jag verkar ha glömt vad det var.. Jag återkommer om jag kommer på vad det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0