- drar igång igen

Försök x2
Som ni kanske har märkt är jag ingen höjdare på att blogga. Det håller inte i längden. Men jag tänkte ge det ett försök till nu sen får vi se hur det går helt enkelt :)

Igår tog jag bussen till härnösand till mamma. Väl där kom lillasyster dit också, och då gick vi och fiskade vid kajen ^^ Det var närmare 50 st som var samlade där med ett varsitt fiskespö, men tror ni att de fick någon fisk? Haha... Nej, inte en enda! Men två andra som fick fisk, det var jag och syster min. Fick 20+ dock småspigg men vad gör det? Vilken lycka alltså! Haha ;) Fiskade bra länge. Men tillslut åkte vi till pizzerian och käkade istället :) Helt okej, kanske inget jag var super sugen på men det gick ner alltid. När vi var hemma igen fikade vi lite och spelade lite sällskapsspel, av uttråkhet. Vi slog en pling till någon Daniel (?!) och bestämde sedan att vi skulle dra ut :) Sagt och gjort! Daniel (?!) kom och hämtade oss och då åkte vi till någon Glenn. Där träffade vi lite folk, och kvällen slutade riktigt bra. Jag hade det roligt under kvällens gång. Så tack till alla som var med, skoj var det! Träffade också Jörgen efter alla dessa år... Sist jag träffade honom var vi små och tillsammans dessutom. Haha... Det var skoj måste jag säga :) Allt folk där var snälla, så det var skoj det. Var väl hemma runt en halv 4 och då slocknade vi direkt. Under natten frös jag som en gris, då insåg jag att Emelie hade tagit mitt täcke :( Arg... Slutade med att jag låg med en handduk runt mig, men insåg strax därefter att det inte hjälpte, så tog någon filt med. Lyckades somna om men vaknade upp igen, och då tog jag tillbaka mitt täcke. Efter det sov jag som en gud och vaknade upp av att jobbet ringde :) Fick då veta att jag fått massa jobb, vilket innebär att jag kommer jobba ca 2 månader :) Yippie! Roligt kommer det bli när väl pengarna kommer :) Hände inte så mycket idag i härnösand, vi var mest seg så jag drog mig hem mot Sundsvall igen. Hann bara komma in till stan så hämtade mina päron upp mig och vi for på fotboll. Underhållande! Efter matchen åkte vi och käkade, och nu kom vi hem för en stund sedan.
Kortfattat - Två fartfyllda dagar! Två dagar med folk omkring mig hela tiden att dela skratt med. Tack!

Nu sitter jag och saknar hjärtat ^^ Får inte träffa honom förren på lördag.. Suck..! Men det finns inte så mycket att göra då man har annat för sig, som t.ex jobb i denna situation. Du är så saknad! Tro inget annat.
Och ännu mer kommer jag sakna dig när jag far på måndag, men det är bara att bita ihop.. När vi väl ses igen kommer all väntetid vara värt det :) Det har vi fått bevisat sedan tidigare. Älskar dig ska du veta!

Har inge mer på hjärtat denna gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0