- film maraton

Gårdagen blev faktiskt lyckad. Hade en underbar kväll med hjärtat. Även om vissa saker kunde varit bättre så finns det inte något jag vill ändra på i efterhand. Det var bra helt enkelt, begär inge mer än det.
Idag åkte hjärtat hem igen, och det var väl inte det roligaste jag varit med om. Nu får jag vara utan honom en vecka till innan vi ses igen. Känns jobbigt att det kommer vara såhär i flera veckor nu men det är bara bita ihop och gilla läget och ta de tillfällen man får i akt.

Dagen idag har varit helt värdelös. Söndagar.. Hade lika gärna velat "sluppit" denna dag för den har endå inte varit bra så det hade inte gjort mig något om jag hade hoppat över den. Hade inte saknat något ändå.
Förrutom hjärtat då. Men det är ingen nyhet.

Morgondagen blev inte alls som tänkt heller. Har allt för mycket att göra så någon semester blev det inte..
Såhär ser min dag ut i stort sett:

Känner ju att det finns roligare saker jag hellre skulle valt att göra imorgon men det finns inte så mycket att göra. Detta måste göras så det är ingen idé att skjuta upp det för det blir bara mer saker i baken. Det har jag lärt mig sedan skoltiden. Usch.
P.S Måste komma ihåg att ringa RoP imorgon också!
Detta blev lite av en kom-ihåg lista till mig själv ^^ Kan behövas ibland.

Ikväll blir det iallafall film maraton... med mig själv... Om du vill komma, så hör av dig. Har ändå inget annat för mig så varför inte umgås med någon trevlig typ? :) Inte mig emot.

För övrigt suger det att jag får sova ensam inatt. Ogilla! Finns absolut inget bättre än att få somna och vakna med hjärtat bredvid. Om kärlek vore tid, skulle jag ge dig en evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0