- i never want to leave

Har så svårt att sätta ord på det jag känner. Jag vet inte vart jag hade varit eller vem jag hade varit om jag inte hade träffat dig, och det vill jag aldrig ta reda på. Jag vill bara leva mitt liv precis som det är nu - med dig.
Det är trots allt du som har väckt mig från det döda. Dagen du kom in i mitt liv, det var den dagen jag började leva på riktigt. Jag tror inte att vi träffades av en slump. Det var ödet som talade. Om jag kunde stanna tiden, skulle jag välja att göra det nu. Jag kan knappt vänta på att utforska vad livet har på lager åt oss.
19 månader imorgon av kärlek, och mycket mer blir det om jag får bestämma!
Din sedan 26 November 2008.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0