- jobb

Då var man på plats igen. Hemma alltså. Började 12.30 igår och slutade 10.15 imorse. Ett långt arbetspass med andra ord. Det var ingen dans på rosor denna gång, men jag lyckades med allt som skulle göras ändå. Även om det tog lite längre tid. Det är sånt som händer helt enkelt.
Kom hem för en liten stund sedan. Har nyss slängt i mig lite mat så nu har man ont i magen. Dum idé
Kl 12.00 börjar jag jobba igen. Fast denna gång i Sidsjö istället för i Granloholm. Ska bli spännande att springa runt på olika ställen. Men helst av allt skulle jag vilja sova just nu, men det får jag göra en annan gång. Längtar till jag får pengarna. Lär ju bli rik. Nästan iaf...

Ska springa in i duschen nu så jag är klar då pappa kommer och hämtar mig. Har ingen aning om när jag slutar denna dag men det lär visa sig. Efter jobbet skulle jag behöva och måste jag springa några ärenden. Måste upp till sjukhuset, måste till skolan och måste sedan på körskolan. Får se om jag hinner med allt.

För övrigt så är det lördag imorgon. Och då hoppas jag att det blir fint väder så allt går som planerat!
Ska bli azum att vara med hjärtat igen efter drygt en vecka utan varann.
Men det är sånt vi måste leva med nu. Hela sommaren kommer se ut såhär. Ses max 1 gång i veckan, pga jobb. Men ingenting ska väl vara omöjligt att klara. Det löser sig. Law ue <3

Nu, duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0