- kvällen som varit

Okej då, ska göra en lång kväll kort. Innan jag sluter mina ögon och återvänder till drömmarnas land.
Har varit ute och fiskat denna kväll med systra min, dock hade vi otur med oss så ett enda napp blev resultatet. Fy tusan vad besviken man blev, men det är bara hoppas på bättre lycka nästa gång.
Efter fisket bar det hemåt med moppepeden. Min pärla! Haha...
Kvällen har bjudit på dipp och grönsaker. Mums...! Framför tv:n då :) Såg på en film tillsammans,
men bortsett från det har vi suttit en halv meter ifrån varandra med en varsin dator och nördat :) Otippat...
Var tänkt att vi skulle lana idag, men jag känner att jag inte orkar med det. En huvudvärk som tar kål på mig och konstigt nog är jag trött också. Men ska försöka vara vaken en stund till.

Imorgon ska jag försöka få med mig Emelie till stan elr birsta, helst birsta, innan hon ska iväg och umgås med nån random.. : D Orkar inte sitta hemma imorgon, för det ska jag göra på onsdag eftersom det är min sista lediga dag och då innebär det att man inte ska röra på fläsket... För er som inte visste det.

Ber om ursäkt till en av mina kära vänner som jag än en gång kände att jag svek idag, men finns det inte tid, så kan man inte ta sig tid heller. Hoppas du inte ger upp, vi ses snart!

För övrigt måste jag säga att mina vänner är toppen! Ni blir bara fler och fler och jag gillar det.

Nu, kolla runt innan det blir sov time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0