- list

PARFRÅGORNA

Vad heter ni? Viktoria och Linus
Hur träffades ni? Skolan
Är ni förlovade? Näe
Bor ni ihop? Näe
Har ni barn? Näe
Har båda körkort? Linus har
Isåfall, vem kör bäst? Linus va
Kommer du ihåg er första kyss? 8 Juni 2008 på mitt rum
Vem sa "Jag älskar dig" först? Linus
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Skorpion och skytten
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Linus
Vem sjunger bäst? Linus utan tvekan
Håller ni i handen på stan? Ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? Jadå
Blev du kär i första ögonkastet? Han fick mig att känna så
Har ni någon speciell låt? Ja faktiskt
Har ni några "fri kort"? Näe
Har ni varit utomlands tillammans? Inte än
Vilket är ert bästa minne? Dagen vi blev tillsammans
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jadå
Bodde ni långt ifrån varnadra? Ca 2,5 mil
Blir du lätt svartsjuk? Ibland
Brukar ni bråka? Kommer i perioder
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS måste jag nog svara
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Kan inte välja..
Brukar nån av er prata i sömnen? Tro inte det
ÄLSKAR DU DIN POJK/FLICKVÄN? Absolut att jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0