- midsommar

Vaknade för drygt en timme sen av väckarklockan. Låg och drog mig till halv tio istället och har alldeles precis fått i mig lite frulle. Nu hinner jag inte med allt jag skulle behöva men det får gå ändå. Om en timme bär det av mot Kovland där hjärtat befinner sig. Firar denna dag med honom och även vår 19 månader dag lite i förskott, med tanke på att jag jobbar imorgon bitti. (vår dag är egentligen imorgon) Det innebär att det blir mycket festligheter idag. Inte...! Det blir inge dricka för mig. Inte en droppe. Ni förstår nog varför. Tror inte jag har kvar jobbet så länge då. Mår iallafall bättre idag så jag hoppas inte att något kommer som en överraskning. Näe, nu måste jag hoppa in i duschen och göra ordning mig. Hörs på söndag igen!
Då ska jag åka och träffa Farmor, i hopp om att det är inte försent. Känner mig så dum nu när jag inte varit hos henne på några dagar och att jobb står ivägen för att träffa henne då jag vill. Hoppas du är i liv fortfarande då jag kommer nästa gång. Min kära Farmor som jag tycker så mycket om!

Ha det bra, för det ska jag.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en snabb titt in i min blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det eller kanske inte, bara ett sätt att ta reda på :)

kramis!



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-04 @ 18:59:15
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0