- natt bloggning

Emelie stannade en dag till så idag tog vi först en lång sovmorgon. Klev väl upp vid 2 tiden och efter det tog vi det bara lugnt. Framåt kvällen drog vi till Himla badet, det var sådär. Skulle rekommendera Övik istället för Svall faktiskt, men det var helt klart roligt. Dock mycket riktat mot småbarn. Men det kanske är tanken. Jag vet inte alls bakgrunden bakom allt så jag hade inga höga förhoppningar heller. De hade några sjuka rushkanor iallafall, fy tusen alltså ;) Inte jämfört med Öviks. Nej nej. När vi kom hem pratade vi med massa folk och det var tänkt att vi skulle åka in till stan igen och göra något i det fina vädret, men planerna gick i krash. Det slutade med att vi åkte till Östtjärn och fiskade istället. Denna gång fick vi fisk. Eller ja, jag. Fick en öring och en abbore. Emelie fick några napp också. Mycket mer än så hann vi inte innan det var en kärring j*vel som kom ner och sa åt oss att vi inte fick fiska där. Hallå?! Har ni inget bättre för er vid 23 tiden på kvällarna än att springa efter folk som har roligt? Herregud. Sedan vi kom hem har vi bara suttit framför tv:n och datorn men det är det vi gör bäst ;) Inte sant? Nu är klockan mycket och jag börjar bli allt tröttare. Kanske att man ska börja dra sig mot sängen snart. Klarade att vara vaken längre idag iallafall jämfört med igår. Imorgon blir det förhoppningsvis umgås med nå folk eller åka in till stan/birsta innan Emelie åker hem igen. Ska förmodligen åka till Linus efter han slutat jobba imorgon och umgås med han på kvällen. Annars ska jag nog iväg till stan. Vi får se vad morgondagen har att bjuda på :) Nu klagar Emelie på att jag håller på skriva en uppsatts så ska nog ta och runda av nu. Godnatt gott folk! :) Hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0