- stora dagen

Då var det äntligen lördag. Den efterlängtade dagen är här. Idag då allt ska hända. Något i den stilen... Synd bara att det verkar som vi får skit väder med oss, men det ska inte få förstöra någonting.
Om ca tre timmar är hjärtat på ingång, och efter det åker vi vidare någon annanstans. Suprice.
Hoppas på en lyckad kväll. Hoppas han uppskattar det jag gjort för det har kostat mig mycket tid och pengar.

Nu har jag precis slängt i mig lite mat. Vart propp mätt. Men skulle så gärna vilja äta mer. Lagade nämligen mat igår åt familjen, dukig som man är. Och det blev över. Och det var så gott. Får se om jag kan trycka i mig lite senare ;) Nu blir det dusch och städning inom de närmsta timmen/timmarna.

Skriver nog inge mer för idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0