- vänner är livet

Om man ska sammanfatta dagen i korta drag räcker det egentligen med ett enda ord. - Värdelöst!
Finns inte mycket att säga om dagen.

Två saker har varit bra, eller ja, tre.
1. Jag fick spendera lite tid med hjärtat! Alltid högst på listan.
2. Jag har övningskört ikväll. Till min förvåning gick det väldigt bra så det var ju alltid ett plus.
3. Efter en lång dag med bitterhet har en vän till mig gjort mig väldigt glad. Den personen har fått mig att skratta! Den personen såg mig ett sätt, som inte ens de vänner som känt mig flera år gjort än.. Tusen tack!

Ja, resten av dagen har varit skit. Hoppas morgondagen blir bättre!
Men jag vågar inte hoppas för mycket. Jag vet hur det brukar sluta då. I vanlig ordning.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0